Starea învățământului
Raport privind Starea învățământului pentru anul școlar 2021-2022
I. Managementul procesului de predare – ÎnvĂȚare – evaluare
- Dinamica și starea disciplinară a efectivelor școlare
Grădinița
| Grupe | NORMAL | PRELUNGIT | SĂPTĂMÂNAL | |||
| Nr. grupe | Nr. copii | Nr. grupe | Nr. copii | Nr. grupe | Nr. copii | |
| Grupa mică | 0 | 0 | 1 | 23 | 0 | 0 |
| Grupa mijlocie | 0 | 0 | 1 | 27 | 0 | 0 |
| Grupa mare | 0 | 0 | 2 | 40 | 0 | 0 |
Școala
| Nivel de invățământ | Clasa | Nr. clase | Nr. elevi inscriși la inceput de an școlar | Nr. elevi rămași la sfârșitul anului școlar | Forma de învățământ | Limba de predare |
| Primar | Pregatitoare | 2 | 46 | 49 | zi | româna |
| I | 2 | 49 | 48 | zi | româna | |
| II | 2 | 55 | 49 | Zi | româna | |
| III | 2 | 49 | 46 | Zi | româna | |
| IV | 2 | 54 | 55 | Zi | româna | |
| Gimnazial | V | 2 | 49 | 39 | Zi | româna |
| VI | 2 | 54 | 54 | zi | româna | |
| VII | 2 | 48 | 46 | Zi | româna | |
| VIII | 2 | 53 | 53 | zi | româna | |
| A Doua Șansă | Anul IV | 1 | 22 | 16 | seral | romana |
| Nr. elevi veniți | Nr. elevi plecați | Nr. elevi promovați | Nr. elevi repetenți | Cu situația școlară neîncheiată | Alte situații | Exmatriculați | |
| 15 | 10 | 439 | 23 | 0 | 0 |
| Număr de elevi cu notele scăzute la purtare | ||||
| Nivel de învățământ | note intre 9.99 și 7 | note sub 7 | din care | |
| TOTAL | pentru absențe | alte motive | ||
| Primar | – | 1 | 1 | 0 |
| Gimnaziu | 17 | 11 | 3 | 8 |
| Total absențe/ unitate
19152 |
|
| Motivate | Nemotivate |
| 9825 | 9327 |
III. Managementul resurselor umane
- Încadrare personal
| Personal didactic | Personal didactic auxiliar | Personal nedidactic | |||
| Nr. posturi | Nr. persoane | Nr. posturi | Nr. persoane | Nr. posturi | Nr. persoane |
| 39 | 3,5 | 4 | 14 | 14 | |
Distribuierea pe grade a personalului didactic (numeric)
| Personal didactic calificat | Perosnal didactic | ||||
| Fara def. | Cu def. | Grad II | Grad I | Doctorat | Necalificat |
| 7 | 15 | 6 | 11 | 0 | 0 |
Statut
| Nr. cadre didactice: titulari | Nr. cadre didactice: suplinitori | Nr. cadre didactice: pensionari | Nr. cadre didactice: asociati |
| 24 | 15 | 3 | 0 |
- Programe de formare continuă urmate de personalul unității
- TIC
– Dezvoltarea competentelor didactice de evaluare a invatarii prin examene nationale la disciplinele din programele de examene nationale
– Implementarea eficientă a curiculumului gimnazial
– Managementul clasei de elevi
– Managementul proiectelor
– CRED
- Activitate cabinete de consiliere și asistență psihopedagocică
| Tip activitate consiliere (individual, de grup) | Număr beneficiari (elevi, parinti, cadre didactice consiliate) | Probleme abordate | Modalități de intervenție |
| Individuală
De grup |
20 elevi, 3 părinți, 3 cadre didactice | Prevenirea comportamentelor agresive
Optimizarea relației elev- părinte-cadru didactic Stil de viață sănătos Cunoaștere și autocunoaștere Adaptarea elevilor la mediul școlar Adaptarea școlii la nevoile elevilor |
Testare si evaluare psihologică
Informare Plan de dezvoltare personală |
- Perfecţionare:
– 3 inspectii tematice
– 6 inspectii de specialitate
– 3 inspectii curente
– 1 inspecție specială
- Managementul educaȚiei nonformale
Activități educative
| Activități
extrașcolare la nivelul unității
|
Parteneriate cu comunitatea locală
|
Programe şi proiecte derulate în colaborare cu: Ministerul Educaţiei, Prefectura, Inspectoratul Şcolar Al Municipiului Bucureşti, Inspectorate Judeţene, Casa Corpului Didactic, ONG-uri, societăţi comerciale | Programe, proiecte internaţionale
|
| Competiții sportive
(fotbal, hambal, badminton, oină) |
Olimpiada Națională a Sortului Școlar | ||
| Competiții sportive
(fotbal, hambal, badminton, oină) |
Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport | Integrare Sustenabilă Socială și Educațională prin activități sportive NORWAY | |
| Tabără Parâng | Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport | Integrare Sustenabilă Socială și Educațională prin activități sportive NORWAY | |
| Tabără Eforie Nord | Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport | Integrare Sustenabilă Socială și Educațională prin activități sportive NORWAY | |
| Activitatile sportive, artistice, vizionari de filme, piese de teatru, ateliere de educație rutieră, ateliere de educație financiară | Primaria Sectorului 1 | Educație pentru viață | |
| Limba engleză, Dans | Primăria Sectorului 1 | Grădinița pentru Toți | |
| Activitatile sportive, artistice, vizionari de filme, piese de teatru | Primaria Sectorului 1 | Școala de vară | |
| Concursuri pe echipe | Proiectul Ora de educație rutiera- Asociatia EDIT și ISMB | ||
| Vizionari spectacole de muzee, teatru, filme, circ | Teatru Stela Popescu
Teatru Opera Comica Circul Globus |
Teatru Stela Popescu
Teatru Opera Comica Circul Globus |
|
| Concursul „Fii pregatit pentru incendiu” | Proiectul „ Pregatirea elevilor din sistemul de invatamant preuniversitar in domeniul situatiilor de urgenta – ISMB | ||
| Schimb de bune practici cu elevii Școlii Banska Bistrita, Slovenia | COSR | Jocurile FOTE | |
| Excursie Rânca |
- Informații privind spațiile scolare
| Număr spații | |
| Săli de clasă | 19 |
| Cabinete | 2 |
| Laboratoare | 2 |
| Biblioteca | 1 |
| Sala de sport | 1 |
| Teren de sport | 1 |
| Cămin | 0 |
| Cantină | 0 |
- Principalele dotari/ amenajari realizate in unitate
- Reamenajarea corespunzatoare a bazei sportive
- Igienizarea si amenajarea locului de joaca la gradinita din cadrul scolii
- Dotarea cabinetului de informatica cu 1 tableta
- Dotarea cancelariei și sălilor de clasă cu câte 1 tableta
- Managementul calitatii
- Analiza succinta SWOT
|
|
|
|